Tvarkos ir taisyklės
Vadovaudamiesi Lietuvos banko valdybos patvirtintu Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimo tvarkos aprašu, informuojame Jus, kad nuo 2012 m. sausio 26 d. Lietuvos bankas nagrinėja vartotojų ginčus su finansinių paslaugų teikėjais, jei finansų institucijų klientai mano, kad jų teisės buvo pažeistos, tačiau nepavyko problemos išspręsti su pačiu paslaugų teikėju.
Iškilus bet kokiam klausimui ar abejonei, susijusiai su mūsų paslaugomis, pirmiausiai kviečiame kreiptis raštu:
- paštu: Kareivių g. 11B, 09109 Vilnius;
- el. paštu: info@mokilizingas.lt
Būtinai pažymėkite, kokiu būdu pageidaujate gauti atsakymą.
Su klientų skundų nagrinėjimo instrukcija galite susipažinti viršuje esančiame dokumente.
Atsakymas parengiamas per 14 kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos. Jeigu dėl objektyvių priežasčių nėra galimybės parengti atsakymo nurodytu terminu, apie tai informuosime Jus, nurodant kitą atsakymo pateikimo terminą.
Atsakymas į nusiskundimą pateikiamas Jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu, adresu korespondencijai ar kt.
Suabejoję mūsų atsakymu, visuomet turite teisę kreiptis į Lietuvos banko Priežiūros tarnybą:
Lietuvos banko Priežiūros tarnyba
Tel.: +370 268 0501, +370 268 0502
El. paštas: pt@lb.lt
Adresas korespondencijai:
Žalgirio g. 90, Vilnius, LT- 09303, Vilnius
http://www.lietuvosbankas.lt/
Mokėjimo paslaugų teikimo taisyklės
Mokipay piniginė
Pranešame, jog nuo 2018-02-01 d. Mokipay el. pinigų sąskaitas aptarnauja AB “Mokilizingas”.
Informacija el. paštu info@mokilizingas.lt.
Mokėjimo paslaugų teikimo taisykles rasite čia.