icon--user Savitarna PRIVATIEMS Privatiems
icon--user Savitarna PARTNERIAMS Partneriams

Dažniausiai užduodami klausimai

Pateikiame atsakymus į klausimus, kurių dažniausiai sulaukiame iš jūsų. Neradote, ko ieškojote? Skambinkite +370 700 700 80 arba rašykite info@inbank.lt

Kaip gauti paskolą?

Patogiausias ir greičiausias būdas sudaryti paskolos sutartį – prisijungti prie savitarnos svetainės, paspaudus ikoną dešiniajame ekrano kampe. Prisijungę ir atlikę vertinimą galėsite matyti siūlomus finansavimo variantus, pasirinkti norimą finansavimo sumą bei pasirašyti sutartį.

Sutartį taip pat sudarysite užsukę į „PayPost” skyrių arba Inbank | Mokilizingo atstovybėse: Vilniuje (Kareivių g. 11B) ir Kaune (Pramonės pr. 4E).


Kaip atsiskaityti anksčiau?

Jei norite atsiskaityti anksčiau sumokėdami visą sumą – greičiausiai tai padarysite susisiekę su mumis tel. + 370 700 55 888 arba el. paštu info@mokilizingas.lt ir nurodę sutarties numerį bei ją sudariusio asmens vardą ir pavardę.

Kiek esu skolingas?

Sumą galite sužinoti savitarnoje arba paskambinus tel. +370 700 55 888.
Prieš skambindami, turėkite pasiruošę savo sutarties kliento kodą.

Kokios paskolos palūkanos?

Mūsų paskolos palūkanos tik nuo 4,9 %.

Pasinaudokite dešinėje esančia mūsų paskolos skaičiuokle ir sužinokite mūsų preliminarų pasiūlymą.

Pavyzdžiui, skolinantis 1700 €, kai sutartis sudaroma 57 mėn. terminui, metinė palūkanų norma – 8.90 %, sutarties sudarymo mokestis – 2.90 %, mėnesio adminstracinis mokestis - 0.32 %, BVKKMN – 17.73 %, bendra mokėtina suma – 2460.69 €, mėnesio įmoka – 43.17 €.
Sąlygos gali keistis atlikus Jūsų mokumo įvertinimą.

Kokia maksimali paskolos suma?

Pervesdami pinigus į banko sąskaitą, paskolinsime 300–15000 Eur, o išmokėdami grynaisiais pinigais – 100–3000 Eur (tik PAYPOST skyriuose).

Koks maksimalus paskolos sutarties terminas?

Skolinantis pavedimu į banko sąskaitą paskolos sutarties terminas yra 3–72 mėn., grynaisiais pinigais – 3–36 mėn.

Kodėl negaliu gauti paskolos?

Klientų mokumą automatiškai įvertiname savo sistemoje, todėl priežastys, kodėl negavote paskolos, gali būti įvairios: nepakankamos pajamos, per dideli namų ūkio finansiniai įsipareigojimai, įsiskolinimas kitoms įstaigoms, per trumpas darbo stažas paskutinėje darbovietėje, bloga kredito istorija ar kt.

Nakties metu, t.y. 22.00-07.00 val. gauti paskolos negalite dėl LR vartojimo kredito įstatymo pakeitimo, įsigaliojusio 2016 m. vasario 1 d. ir nurodančio, kad nuo 22.00 val. vakaro iki 7.00 val. ryto negali būti sudaromos vartojimo kredito sutartys. Todėl šiomis valandomis Savitarnoje negalima pasirašinėti paskolos sutarčių.

Kokių dokumentų reikia norint gauti paskolą?

Sudaryti paskolos sutartį galite pateikę savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: LR pasą, asmens tapatybės kortelę ar leidimą nuolat gyventi Lietuvoje.

Sutikimas tvarkyti asmens duomenis: kas tai ir kaip jį pasirašyti?

Pasirašę šį sutikimą Jūs suteikiate mums teisę kreiptis į valstybinius registrus bei kitas sutikime išvardytas duomenų bazes ir gauti duomenis, kurie bus naudojami Jūsų pateiktai informacijai patikrinti, mokumui bei rizikai įvertinti ir įsiskolinimui valdyti. Jei sutikimo nepasirašysite – mes negalėsime Jums pateikti savo paskolos ar lizingo pasiūlymo. Šį sutikimą galite pasirašyti naudodamiesi e. parašu, Smart-ID ar atlikdami 0,01 Eur bankinį pavedimą. 

Kur rasti sutarties numerį ir kliento kodą?

Sutarties numeris – tai didžiųjų raidžių ir skaičių kombinacija. Šis numeris nurodytas pirmajame sutarties lape, viršutinėje dalyje. Jį taip pat galima rasti prisijungus prie savitarnos.

Kliento kodas – tai skaičių kombinacija, kuri taip pat nurodyta pirmajame sutarties lape, po sutarties numeriu.

Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie savitarnos?

Jei pamiršote slaptažodį, spauskite "Pamiršai slaptažodį?". Nurodę savo el.paštą, gausite nuorodą slaptažodžio pakeitimui.

Jei pamiršote savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą, kuriuo registravotės, – į laukelį įveskite savo asmens kodą identifikacijai.

Kur rasti įmokų grafiką?

Savo įmokų grafiką matysite prisijungę prie savitarnos.

Kaip sumokėti įmokas?
  1. SAVITARNOJE

    Prisijungus prie savitarnos.

  2. PAVEDIMU

    Gavėjas: AS Inbank filialas
    Gavėjo kodas: 305340173
    Gavėjo banko pavadinimas ir sąskaita (pasirinkite vieną iš nurodytų):
    1. Swedbank GW operacijos (LT507300010136846368)
    2. Swedbank sąskaitą (LT607300010073616156)
    3. SEB (LT237044060006153170)
    4. SEB (LT367044060006168068)
    5. Luminor (LT644010042401119285)

    Mokėjimo paskirtis: Jei sutartis sudaryta Jūsų vardu - Inbank | Mokilizingo sutarties numeris. Jei sutartis sudaryta kito asmens vardu - Inbank | Mokilizingo sutarties numeris, asmens vardas, pavardė bei asmens kodas.

  3. GRYNAISIAIS PINIGAIS

    Visose „Maxima“ kasose;
    „Lietuvos spaudos“ kioskuose bei „Narvesen“ parduotuvėse;
    Lietuvos pašte bei Paypost skyriuose;
    Spaudos kioskuose (UAB „Vaskota“);
    „Perlas“ terminaluose;
    SWEDBANK, SEB, DNB bankų skyriuose.

    Nepamirškite su savimi turėti sutarties lapo su brūkšniniu kodu. 


Kodėl man nebėra siunčiamos e. sąskaitos?

E. sąskaitų siuntimą sustabdome tuo atveju, jei laiku negauname Jūsų įmokos. Kai įmoką gausime, e. sąskaitų siuntimą Jums atnaujinsime.

Ar už kiekvieną sutartį gausiu atskirą e. sąskaitą?

Taip, už kiekvieną lizingo ar paskolos sutartį Jūs gausite atskiras e. sąskaitas.


Kaip pervesti 0,01 Eur už sutarties pasirašymą bei sutikimą tvarkyti asmens duomenis?

0,01 Eur mums pervedate tada, kai pasirašote sutikimą tvarkyti asmens duomenis bei sutartį. Pavedimas atliekamas paraiškos, finansavimui gauti, pildymo metu.

Šis pavedimas mums reikalingas tam, kad galėtume Jus atpažinti ir įsitikinti, kad būtent Jūs norite pasirašyti dokumentus.

Tam, kad Jus atpažintume, mums reikalingas Jūsų asmens kodas. Todėl, pervesdami 0,01 Eur, būtinai pažymėkite varnelę prie laukelio „sutinku perduoti savo asmens kodą lėšų gavėjui”.

Jūsų patogumui, pateikiame SWEDBANK bei SEB bankų mokėjimo nurodymo pavyzdžius. Atlikdami mokėjimą, paspauskite ant savo banko pavadinimo ir matysite, kur reikia pažymėti varnelę.

Kada gaunate mano įmoką?

Mokėjimas įskaitomas tą pačią darbo dieną, jei įmoką sumokate:

  • Swedbank, DNB arba SEB bankų skyriuose darbo dieną iki 16 val.;
  • Naudodamiesi bankų nuorodomis Inbank | Mokilizingo savitarnoje arba bankiniu pavedimu ir mokėjimą vykdote darbo dieną iki 16 val.;

 

Mokėjimas įskaitomas kitą darbo dieną, jei įmoką sumokate:

  • „Perlo“ terminaluose;
  • „Lietuvos pašto“ skyriuose;
  • Lietuvos spaudos kioskuose bei „Narvesen“ parduotuvėse;
  • „Paypost“ skyriuose;
  • „Maxima“ kasose;
  • Swedbank, DNB arba SEB bankų skyriuose darbo dienomis po 16 val., savaitgaliais ir nedarbo dienomis;
  • Naudodamiesi bankų nuorodomis Inbank | Mokilizingo savitarnoje arba bankiniu pavedimu ir mokėjimą vykdote darbo dienomis po 16 val., savaitgaliais ir nedarbo dienomis.

 

Turite klausimų? Susisiekite su mumis telefonu +370 700 55 888 arba el. paštu info@mokilizingas.lt.

Ar galima sutikimą bei sutartį pasirašyti su el.parašu?

Taip, sutikimą tvarkyti asmens duomenis bei sutartį galite pasirašyti ir kvalifikuotu el.parašu. Jeigu naudojate Smart-ID, įsitikinkite, kad turite tinkamą paskyros lygį. Tai patikrinti galite įsijungę Smart-ID mobilią programėlę, paspaudę laukelį "Naudotojo informacija" kairiajame kampe. Jeigu paskyros lygis yra "Smart-ID kvalifikuotas elektroninis parašas" - veiksmus atlikti pavyks sėkmingai. Jeigu paskyros lygis yra „Smart-ID Basic“ - galėsite naudotis tik elektroninės bankininkystės paslaugoms, o sutikimo ar/ir sutarties Jums pasirašyti nepavyks. Norėdami naudotis „Smart-ID“ su kitomis e. paslaugomis, turite pašalinti savo paskyrą ir užregistruoti naują, naudodami mobilųjį parašą ar tapatybės kortelę registracijai, arba patvirtinkite savo tapatybę vietos banko skyriuje (su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą).

Ką daryti, jeigu sukčiai pasinaudojo duomenimis?

Pastebėję, kad Jūsų duomenys buvo panaudoti trečiosios šalies - nedelsiant informuokite mus apie situaciją el.paštu info@mokilizingas.lt arba telefonu: +37052197400 (tik darbo dienomis nuo 8:00 iki 22:00val.). Visais atvejais, dėl Jūsų duomenų saugumo - rekomenduojame apie tai pranešti ir policijai.

Kur galima gauti paskolą?

Greičiausias būdas gauti Inbank | Mokilizingo paskolą yra užpildyti paraišką internetu.

Tai padaryti galite:


Taip pat Inbank | Mokilizingo paskolą galite gauti pas mūsų partnerius:

  • PayPost ir Lietuvos Paštas skyriai;
  • UAB Avitelos Prekyba;
  • L.Sviglinskio įmonė, adresas: Vilniaus g. 16, Šalčininkai, Šalčininkų r. sav.
  • R.Lapausko IĮ “Servira”, adresas: Maironio g. 2, Raseiniai, Raseinių r. sav.; Vilniaus g. 99A, Raseiniai, Raseinių r. sav.
  • UAB “Baltų tinklo prekyba”, adresas: J. Basanavičiaus g. 3, Panevėžys, Panevėžio m. sav.
  • UAB Olas, adresas: Laisvės pr. 82, Vilnius
Gaunu papildomas pajamas arba gaunamų pajamų nesimato Sodroje – kokius dokumentus turiu pateikti?

Daugiau informacijos rasite čia.

Kaip pirkti lizingu?

Sudaryti lizingo sutartį galite Inbank | Mokilizingo partnerių pardavimo vietose ir el. parduotuvėse.


Kaip atsiskaityti anksčiau?

Jei norite atsiskaityti anksčiau sumokėdami visą sumą – greičiausiai tai padarysite susisiekę su mumis tel. + 370 700 55 888 arba el. paštu info@mokilizingas.lt ir nurodę sutarties numerį bei ją sudariusio asmens vardą ir pavardę.

Kiek esu skolingas?

Sumą galite sužinoti savitarnoje arba paskambinus tel. +370 700 55 888.
Prieš skambindami, turėkite pasiruošę savo sutarties kliento kodą.

Kokios lizingo palūkanos?

Lizingo palūkanos gali būti 10–24 %, vidutinės siekia apie 17 %. Lizingo palūkanų dydis priklauso nuo partnerių, pas kuriuos sudarote sutartį, ir jų rengiamų akcijų, taip pat pasirinktos lizingo sumos, sutarties termino, Jūsų mokumo ir rizikos vertinimo. 

Pavyzdžiui, skolinantis 289 €, kai sutartis sudaroma 24 mėn. terminui, metinė palūkanų norma – 15.9 %, sutarties sudarymo mokestis – 3.6 %, mėnesio sutarties mokestis – 0.17%, BVKKMN – 25.45 %, bendra mokėtina suma – 362.88 €, mėnesio įmoka – 15.12€.


Kokia maksimali lizingo suma?

Mūsų partnerių parduotuvėse lizingu finansuojame 50–10000 Eur vertės pirkinius.


Kodėl negaliu pirkti lizingu?

Klientų mokumą automatiškai įvertiname savo sistemoje, todėl priežastys, kodėl negalite pirkti lizingu, gali būti įvairios: nepakankamos pajamos, per dideli namų ūkio finansiniai įsipareigojimai, įsiskolinimas kitoms įstaigoms, per trumpas darbo stažas paskutinėje darbovietėje, bloga kredito istorija ar kt.

Nakties metu, t.y. 22.00-07.00 val. pirkti Inbank | Mokilizingu negalite dėl LR vartojimo kredito įstatymo pakeitimo, įsigaliojusio 2016 m. vasario 1 d. ir nurodančio, kad nuo 22.00 val. vakaro iki 7.00 val. ryto negali būti sudaromos vartojimo kredito sutartys. Todėl šiomis valandomis perkant Inbank | Mokilizingu negalima pasirašinėti lizingo sutarčių.

Kokių dokumentų reikia perkant lizingu?

Sudaryti lizingo sutartį galite pateikę savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą:

  • LR pasą, asmens tapatybės kortelę arba leidimą nuolat gyventi LR (gali būti su kitos šalies pilietybės įrašu).
Sutikimas tvarkyti asmens duomenis: kas tai ir kaip jį pasirašyti?

Pasirašę šį sutikimą Jūs suteikiate mums teisę kreiptis į valstybinius registrus bei kitas sutikime išvardytas duomenų bazes ir gauti duomenis, kurie bus naudojami Jūsų pateiktai informacijai patikrinti, mokumui bei rizikai įvertinti ir įsiskolinimui valdyti. Jei sutikimo nepasirašysite – mes negalėsime Jums pateikti savo paskolos ar lizingo pasiūlymo. Šį sutikimą galite pasirašyti naudodamiesi e. parašu, Smart-ID ar atlikdami 0,01 Eur bankinį pavedimą. 

Kas yra Inbank | Mokilizingo pirkinių draudimas?

Kai perkate prekę Inbank | Mokilizingu, visada rekomenduojame ją apdrausti. Jei netyčia sugadinsite lizingu pirktą daiktą, pirkinių draudimas padės išvengti netikėtų taisymo išlaidų. Draudimas ypač praverčia, kai perkate mobilųjį telefoną, kompiuterį ar planšetę.

Prekių draudimas
Kur rasti sutarties numerį ir kliento kodą?

Sutarties numeris – tai didžiųjų raidžių ir skaičių kombinacija. Šis numeris nurodytas pirmajame sutarties lape, viršutinėje dalyje. Jį taip pat galima rasti prisijungus prie savitarnos.

Kliento kodas – tai skaičių kombinacija, kuri taip pat nurodyta pirmajame sutarties lape, po sutarties numeriu.

Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie savitarnos?

Jei pamiršote slaptažodį, spauskite "Pamiršai slaptažodį?". Nurodę savo el.paštą, gausite nuorodą slaptažodžio pakeitimui.

Jei pamiršote savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą, kuriuo registravotės, – į laukelį įveskite savo asmens kodą identifikacijai.

Kur rasti įmokų grafiką?

Savo įmokų grafiką matysite prisijungę prie savitarnos.

Ką daryti, jei įsigyta prekė buvo nekokybiška ar sugedo?

Dėl nekokybiškos ar sugedusios prekės prašome kreiptis į tiesioginį prekės pardavėją.


Kaip sumokėti įmokas?
  1. SAVITARNOJE

    Prisijungus prie savitarnos.

  2. PAVEDIMU

    Gavėjas: AS Inbank filialas
    Gavėjo kodas: 305340173
    Gavėjo banko pavadinimas ir sąskaita (pasirinkite vieną iš nurodytų):
    1. Swedbank GW operacijos (LT507300010136846368)
    2. Swedbank sąskaitą (LT607300010073616156)
    3. SEB (LT237044060006153170)
    4. SEB (LT367044060006168068)
    5. Luminor (LT644010042401119285)

    Mokėjimo paskirtis: Jei sutartis sudaryta Jūsų vardu - Inbank | Mokilizingo sutarties numeris. Jei sutartis sudaryta kito asmens vardu - Inbank | Mokilizingo sutarties numeris, asmens vardas, pavardė bei asmens kodas.

  3. GRYNAISIAIS PINIGAIS

    Visose „Maxima“ kasose;
    „Lietuvos spaudos“ kioskuose bei „Narvesen“ parduotuvėse;
    Lietuvos pašte bei Paypost skyriuose;
    Spaudos kioskuose (UAB „Vaskota“);
    „Perlas“ terminaluose;
    SWEDBANK, SEB, DNB bankų skyriuose.

    Nepamirškite su savimi turėti sutarties lapo su brūkšniniu kodu. 


Kodėl man nebėra siunčiamos e. sąskaitos?

E. sąskaitų siuntimą sustabdome tuo atveju, jei laiku negauname Jūsų įmokos. Kai įmoką gausime, e. sąskaitų siuntimą Jums atnaujinsime.

Ar už kiekvieną sutartį gausiu atskirą e. sąskaitą?

Taip, už kiekvieną lizingo ar paskolos sutartį Jūs gausite atskiras e. sąskaitas.


Kaip pervesti 0,01 Eur už sutarties pasirašymą bei sutikimą tvarkyti asmens duomenis?

0,01 Eur mums pervedate tada, kai pasirašote sutikimą tvarkyti asmens duomenis bei sutartį. Pavedimas atliekamas paraiškos, finansavimui gauti, pildymo metu.

Šis pavedimas mums reikalingas tam, kad galėtume Jus atpažinti ir įsitikinti, kad būtent Jūs norite pasirašyti dokumentus.

Tam, kad Jus atpažintume, mums reikalingas Jūsų asmens kodas. Todėl, pervesdami 0,01 Eur, būtinai pažymėkite varnelę prie laukelio „sutinku perduoti savo asmens kodą lėšų gavėjui”.

Jūsų patogumui, pateikiame SWEDBANK bei SEB bankų mokėjimo nurodymo pavyzdžius. Atlikdami mokėjimą, paspauskite ant savo banko pavadinimo ir matysite, kur reikia pažymėti varnelę.

Kada gaunate mano įmoką?

Mokėjimas įskaitomas tą pačią darbo dieną, jei įmoką sumokate:

  • Swedbank, DNB arba SEB bankų skyriuose darbo dieną iki 16 val.;
  • Naudodamiesi bankų nuorodomis Inbank | Mokilizingo savitarnoje arba bankiniu pavedimu ir mokėjimą vykdote darbo dieną iki 16 val.;

 

Mokėjimas įskaitomas kitą darbo dieną, jei įmoką sumokate:

  • „Perlo“ terminaluose;
  • „Lietuvos pašto“ skyriuose;
  • Lietuvos spaudos kioskuose bei „Narvesen“ parduotuvėse;
  • „Paypost“ skyriuose;
  • „Maxima“ kasose;
  • Swedbank, DNB arba SEB bankų skyriuose darbo dienomis po 16 val., savaitgaliais ir nedarbo dienomis;
  • Naudodamiesi bankų nuorodomis Inbank | Mokilizingo savitarnoje arba bankiniu pavedimu ir mokėjimą vykdote darbo dienomis po 16 val., savaitgaliais ir nedarbo dienomis.

 

Turite klausimų? Susisiekite su mumis telefonu +370 700 55 888 arba el. paštu info@mokilizingas.lt.

Ar galima sutikimą bei sutartį pasirašyti su el.parašu?

Taip, sutikimą tvarkyti asmens duomenis bei sutartį galite pasirašyti ir kvalifikuotu el.parašu. Jeigu naudojate Smart-ID, įsitikinkite, kad turite tinkamą paskyros lygį. Tai patikrinti galite įsijungę Smart-ID mobilią programėlę, paspaudę laukelį "Naudotojo informacija" kairiajame kampe. Jeigu paskyros lygis yra "Smart-ID kvalifikuotas elektroninis parašas" - veiksmus atlikti pavyks sėkmingai. Jeigu paskyros lygis yra „Smart-ID Basic“ - galėsite naudotis tik elektroninės bankininkystės paslaugoms, o sutikimo ar/ir sutarties Jums pasirašyti nepavyks. Norėdami naudotis „Smart-ID“ su kitomis e. paslaugomis, turite pašalinti savo paskyrą ir užregistruoti naują, naudodami mobilųjį parašą ar tapatybės kortelę registracijai, arba patvirtinkite savo tapatybę vietos banko skyriuje (su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą).

Ką daryti, jeigu sukčiai pasinaudojo duomenimis?

Pastebėję, kad Jūsų duomenys buvo panaudoti trečiosios šalies - nedelsiant informuokite mus apie situaciją el.paštu info@mokilizingas.lt arba telefonu: +37052197400 (tik darbo dienomis nuo 8:00 iki 22:00val.). Visais atvejais, dėl Jūsų duomenų saugumo - rekomenduojame apie tai pranešti ir policijai.

Gaunu papildomas pajamas arba gaunamų pajamų nesimato Sodroje – kokius dokumentus turiu pateikti?

Daugiau informacijos rasite čia.

Kas atsitiks su mano MOKILIZINGO kortele nuo 2021m. liepos 1d.?

Visą su tuo susijusią informaciją rasite paspaudę šią nuorodą: https://www.mokilizingas.lt/informacija-apie-kortele

Kas yra Inbank | Mokilizingo pirkinių draudimas?

Kai perkate prekę Inbank | Mokilizingu, visada rekomenduojame ją apdrausti. Jei netyčia sugadinsite lizingu pirktą daiktą, pirkinių draudimas padės išvengti netikėtų taisymo išlaidų. Draudimas ypač praverčia, kai perkate mobilųjį telefoną, kompiuterį ar planšetę.

Prekių draudimas
Kur rasti sutarties numerį ir kliento kodą?

Sutarties numeris – tai didžiųjų raidžių ir skaičių kombinacija. Šis numeris nurodytas pirmajame sutarties lape, viršutinėje dalyje. Jį taip pat galima rasti prisijungus prie savitarnos.

Kliento kodas – tai skaičių kombinacija, kuri taip pat nurodyta pirmajame sutarties lape, po sutarties numeriu.

Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie savitarnos?

Jei pamiršote slaptažodį, spauskite "Pamiršai slaptažodį?". Nurodę savo el.paštą, gausite nuorodą slaptažodžio pakeitimui.

Jei pamiršote savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą, kuriuo registravotės, – į laukelį įveskite savo asmens kodą identifikacijai.

Kur rasti įmokų grafiką?

Savo įmokų grafiką matysite prisijungę prie savitarnos.

Kaip sumokėti įmokas?
  1. SAVITARNOJE

    Prisijungus prie savitarnos.

  2. PAVEDIMU

    Gavėjas: AS Inbank filialas
    Gavėjo kodas: 305340173
    Gavėjo banko pavadinimas ir sąskaita (pasirinkite vieną iš nurodytų):
    1. Swedbank GW operacijos (LT507300010136846368)
    2. Swedbank sąskaitą (LT607300010073616156)
    3. SEB (LT237044060006153170)
    4. SEB (LT367044060006168068)
    5. Luminor (LT644010042401119285)

    Mokėjimo paskirtis: Jei sutartis sudaryta Jūsų vardu - Inbank | Mokilizingo sutarties numeris. Jei sutartis sudaryta kito asmens vardu - Inbank | Mokilizingo sutarties numeris, asmens vardas, pavardė bei asmens kodas.

  3. GRYNAISIAIS PINIGAIS

    Visose „Maxima“ kasose;
    „Lietuvos spaudos“ kioskuose bei „Narvesen“ parduotuvėse;
    Lietuvos pašte bei Paypost skyriuose;
    Spaudos kioskuose (UAB „Vaskota“);
    „Perlas“ terminaluose;
    SWEDBANK, SEB, DNB bankų skyriuose.

    Nepamirškite su savimi turėti sutarties lapo su brūkšniniu kodu. 


Kas sudaro MOKILIZINGO kortelės minimalią mėnesio įmoką?

Kortelės minimalią mėnesio įmoką sudaro:

  • 4,2 % gavėjo panaudotos (jam išmokėtos) vartojimo kredito sumos (ar jos dalies), bet nemažiau kaip 5 EUR; ir
  • Palūkanos skaičiuojamos kiekvieną dieną nuo gavėjo panaudotos (jam išmokėtos) vartojimo kredito sumos (ar jos dalies).
  • Mėnesinis limito administravimo mokestis. Gavėjas neturi pareigos mokėti šio mokesčio, jei jis nėra panaudojęs jam suteiktos vartojimo kredito sumos (ar jos dalies).


Kodėl man nebėra siunčiamos e. sąskaitos?

E. sąskaitų siuntimą sustabdome tuo atveju, jei laiku negauname Jūsų įmokos. Kai įmoką gausime, e. sąskaitų siuntimą Jums atnaujinsime.

Ar už kiekvieną sutartį gausiu atskirą e. sąskaitą?

Taip, už kiekvieną lizingo ar paskolos sutartį Jūs gausite atskiras e. sąskaitas.


Kur galiu pirkti MOKILIZINGO kortele?

Pirkti MOKILIZINGO kortele galite ir internetu, ir bet kurioje Lietuvos ar užsienio parduotuvėje, kurioje priimamos tarptautinės mokėjimo kortelės. Prireikus, galite pasinaudoti grynųjų pinigų išdavimo paslauga bet kuriame bankomate, aptarnaujančiame Mastercard korteles.

Kaip žinoti, kiek MOKILIZINGO kortelėje yra pinigų?

Pasirašant sutartį Jums bus suteiktas kortelės kredito limitas. Patogiausias būdas patikrinti, kiek kortelėje turite pinigų – prisijungti prie savitarnos, kur matysite visą aktualią infomaciją apie savo kortelės limitą, likutį, atliktas operacijas, įmokų dydį, išlaidas bei mėnesio ataskaitą.

Kortelėje likusią sumą matysite ir visuose bankomatuose, aptarnaujančiuose Mastercard korteles.

Taip pat, darbo dienomis nuo 8 iki 19 val. galite paskambinti mums telefonu +370 5 219 74 00 ir mes atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus.

Kodėl lizingo kortelės naudojimosi sutartyje yra ne vien MOKILIZINGAS?

Kortelės kredito limitą Jums suteikiame mes, todėl su MOKILIZINGU pasirašote vartojimo kredito sutartį. Pasirašę sutartį su LHV banku, įgyjate teisę naudotis visais „Mastercard” privalumais. Tai reiškia, kad šia kortele Jūs galėsite atsiskaityti daugiau nei 200 pasaulio šalių. Įmonė „Antigravity Payment Systems”, veikianti pagal Lietuvos banko išduotą licenciją, suteikia Jūsų kortelei elektroninę sąskaitą.

Pasirašyti sutartį su kiekvienu paslaugų teikėju įpareigoja Lietuvos Respublikos teisės aktai.

Kas yra LHV?

LHV yra estiško kapitalo bankas (AS LHV Pank), registruotas Estijoje, veikiantis pagal Estijos centrinio banko išduotą licenciją ir griežtai kontroliuojamas Estijos centrinio banko.

Kas yra „Antigravity Payment Systems“?

UAB „Antigravity Payment Systems“ – įmonė, turinti elektroninių pinigų įstaigos veiklos licenciją. Būtent „Antigravity Payment Systems“ Jūsų kortelei suteikia elektroninę sąskaitą. Įmonės priežiūros funkciją atlieka Lietuvos centrinis bankas.

Kokio dydžio įmokas man reikės mokėti, jei naudosiuosi MOKILIZINGO kortele?

Tuo atveju, jei pirksite kortele, iki kito mėnesio pabaigos turite sumokėti minimalią įmoką, kuri priklauso nuo išnaudoto limito sumos. Minimalią įmoką matysite prisijungę prie savitarnos. Tačiau Jūsų laisvė rinktis – galite mokėti daugiau ir taip greičiau padengti išnaudotą kortelės limitą.

Kaip keisti MOKILIZINGO kortelės kredito limitą?

Kortelės limitas, deja, negali būti keičiamas.

Kur galiu matyti MOKILIZINGO kortelės išrašą ir likutį?

Visą informaciją apie savo kortelę – įmokas, jų datas, likutį ir kt. – galite matyti prisijungę prie savitarnos. Šią informaciją taip pat galite sužinoti paskambinę mums tel. +370 5 219 74 00 darbo dienomis nuo 8 iki 19 val.

Kokią sumą pinigų galiu išsigryninti MOKILIZINGO kortele?

Gavus kortelę, Jūsų išsigryninimo limitas bus lygus kortelės limitui. Pavyzdžiui, Jei Jūsų limitas yra 1000 Eur, tuomet tokią maksimalią sumą ir galite išsigryninti. Tačiau, prisijungę prie savitarnos, kortelės mėnesio bei dienos limitus galite keisti į Jums tinkamiausius. Nepamirškite, kad mėnesio bei dienos limitai negali būti didesni už Jums suteiktą kredito limitą.

Išsiimti grynųjų pinigų iš kortelės galite bet kuriame pasaulio bankomate, aptarnaujančiame tarptautines Mastercard mokėjimo korteles. Grynųjų pinigų išdavimo mokestis Lietuvoje ir užsienyje 6% + 1 Eur.

Ką daryti, jei užblokavau MOKILIZINGO kortelę arba pamiršau PIN kodą?

Paskambinkite mums telefonu +370 5 219 74 00 darbo dienomis nuo 8 iki 19 val. ir mes Jums padėsime.

Ką daryti, jei pamečiau MOKILIZINGO kortelę?

Jei pametėte kortelę, kuo skubiau ją užblokuokite. Bet kuriuo paros metu tai padaryti galite prisijungę prie savitarnos, o jei norite, kad mes Jums padėtume, paskambinkite mums tel. +370 5 219 74 00 darbo dienomis nuo 8 iki 19 val. Užblokavę kortelę būkite ramūs – Jūsų pinigai yra saugūs.


Ką daryti, jei Savitarnoje, MOKILIZINGO kortelės išraše, rodomi neteisingi duomenys?

Paskambinkite mums telefonu +370 5 219 74 00 darbo dienomis nuo 8 iki 19 val.


Ar saugu pirkti MOKILIZINGO kortele internetu?

Jūsų kortelės CVV kodas, esantis galinėje kortelės pusėje, – tai papildoma saugumo priemonė. Ji leidžia mums patvirtinti, kad esate kortelės savininkas, ir suteikti Jums apsaugą nuo sukčiavimo. Siekiant dar didesnio saugumo, rekomenduojame apriboti dieninius ar mėnesinius atsiskaitymus internetinėse parduotuvėse. Tą padaryti galite prisijungę prie savitarnos.

Kas yra CVV (angl. Card Verification Value) kodas ir NFC (angl. Near Field Communication) lustas?

CVV kodas bei NFC lustas – tai Jūsų kortelėje įdiegtos technologijos, padedančios užtikrinti Jūsų duomenų saugumą bei paprastesnį atsiskaitymą.

CVV kodas – tai 3 skaitmenys, įrašyti kortelės galinėje pusėje, parašo juostelėje. Šį kodą prašoma suvesti kaip papildomą saugumo priemonę, pavyzdžiui, apsiperkant internetu. CVV kodas leidžia Jus identifikuoti kaip kortelės savininką – taip siekiant apsisaugoti nuo sukčiavimo.

NFC – tai bekontaktė atsiskaitymo technologija, kuri leidžia už prekes ar paslaugas sumokėti nevedant PIN kodo. Norint atsiskaityti, tereikia prie terminalo pridėti kortelę ir mokėjimas bus atliktas iš karto. Toks atsiskaitymas yra idealiai pritaikytas mažiems, kasdieniams pirkiniams įsigyti, nes maksimali suma, kurią galima sumokėti naudojant NFC technologiją, yra 30 Eur. Atsiskaityti šiuo būdu galite tose parduotuvėse, kurios turi naujus skaitytuvus su NFC technologija.

Ką reiškia, kai suma MOKILIZINGO kortelėje yra rezervuota?

Kai kuriais atvejais, atsiskaičius kortele, suma pirmiausia yra rezervuojama. Tai reiškia, kad mes ne iš karto gauname duomenis apie atliktą operaciją iš pardavėjo. Ši suma yra užskaitoma kaip panaudotas limitas. Kol rezervacija nebus užskaityta, šia suma Jūs negalėsite naudotis. Jei Jūs bandysite padengti rezervacijos sumą, ši suma bus įskaityta kaip permoka ir užskaityta tik tada, kai gausime patvirtinimą iš pardavėjo. Palūkanos nuo rezervuotų sumų neskaičiuojamos. Jos pradedamos skaičiuoti tik tada, kai rezervacijos yra patvirtinamos.

Pavyzdžiui, Jūsų limitas yra 100 Eur ir jūs pirkote prekę už 20 Eur. Sumą savitarnoje Jūs matote kaip rezervuotą. Net jei ir padengsite šią sumą, ja negalėsite naudotis tol, kol rezervacija nebus įskaityta.

Kada gaunate mano įmoką?

Mokėjimas įskaitomas tą pačią darbo dieną, jei įmoką sumokate:

  • Swedbank, DNB arba SEB bankų skyriuose darbo dieną iki 16 val.;
  • Naudodamiesi bankų nuorodomis Inbank | Mokilizingo savitarnoje arba bankiniu pavedimu ir mokėjimą vykdote darbo dieną iki 16 val.;

 

Mokėjimas įskaitomas kitą darbo dieną, jei įmoką sumokate:

  • „Perlo“ terminaluose;
  • „Lietuvos pašto“ skyriuose;
  • Lietuvos spaudos kioskuose bei „Narvesen“ parduotuvėse;
  • „Paypost“ skyriuose;
  • „Maxima“ kasose;
  • Swedbank, DNB arba SEB bankų skyriuose darbo dienomis po 16 val., savaitgaliais ir nedarbo dienomis;
  • Naudodamiesi bankų nuorodomis Inbank | Mokilizingo savitarnoje arba bankiniu pavedimu ir mokėjimą vykdote darbo dienomis po 16 val., savaitgaliais ir nedarbo dienomis.

 

Turite klausimų? Susisiekite su mumis telefonu +370 700 55 888 arba el. paštu info@mokilizingas.lt.

Kaip galiu užblokuoti MOKILIZINGO kortelę?

Kortelę galite užblokuoti bet kuriuo paros metu prisijungę prie MOKILIZINGAS savitarnos arba paskambinę tel. +37052197400 (tik darbo dienomis nuo 8:00 iki 19:00val.).

Kuo naudinga SENUKŲ kredito kortelė?
  • Vieno apsipirkimo metu perkant už 200 Eur ar daugiau SENUKŲ prekybos centruose ar www.senukai.lt ir atsiskaitant SENUKŲ kredito kortele, Jums bus pritaikytas MOKI3 – galėsite už pirkinius mokėti lygiomis dalimis per 3 mėnesius be jokių papildomų mokesčių. Mokėsite tik tiek, kiek kainavo Jūsų pirkinys.
  • Jums nereikės ieškoti grynųjų ar kaskart stovėti eilėje sudarant lizingo sutartį – užtruksite tik tiek, kiek atsiskaitydami bet kuria kita mokėjimo kortele.
  • Iš anksto žinosite savo kredito limitą, kiek galite išleisti pirkdami lizingu.
  • SENUKŲ kredito kortele galėsite atsiskaityti visur – Lietuvoje, užsienyje, internete, bet kurioje parduotuvėje, kurioje priimamos tarptautinės mokėjimo kortelės.
  • Prisijungę prie savo paskyros savitarnoje, visada žinosite, kiek pinigų ir kur išleidote, galėsite pasirinkti įmokos dydį ar sužinoti išsimokėjimo trukmę.

Daugiau informacijos apie kortelę galite rasti čia: https://www.senukai.lt/l/kortele/o.

Koks maksimalus Inbank | Mokilizingo kortelės kredito limitas?

Įvertinus kliento mokumo galimybes, klientui gali būti suteikiamas vartojimo kredito limitas nuo 200 iki 5000 Eur.

Kreditas suteikiamas nuo 18 iki 65 m. amžiaus Lietuvos Respublikos piliečiams, pateikusiems galiojantį pasą arba asmens tapatybės kortelę. Kliento įvertinimas atliekamas atsižvelgiant į kliento pajamas, esamus įsipareigojimus ir pagal Lietuvos banko patvirtintas taisykles.

Kaip išpirkti elektroninius pinigus iš Mokipay piniginės?

Dėl informacijos apie Mokipay el. pinigų sąskaitas ir pinigų išpirkimą kreipkitės el. paštu: info@mokilizingas.lt

Kas yra saugaus atsiskaitymo kortele paslauga (3D Secure)?

Tai papildomos apsaugos langas, kuris gali atsirasti apsiperkant elektroninėse parduotuvėse, kurios taiko „MasterCard SecureCode“ apsaugą. Iššokus tokiam langui, apmokėjimą turėsite papildomai patvirtinti vienkartiniu kodu, kurį gausite į savo mobilųjį telefoną SMS žinute. Iškart po to, būsite grąžintas į elektroninės parduotuvės puslapį, kurioje pirkote prekes ar paslaugas.

Ši paslauga ir SMS žinutės – nemokamos. Jeigu norite, kad Jūsų kortelei ši paslauga būtų išjungta, prašome susisiekti el. paštu info@mokilizingas.lt arba telefono numeriu +370 700 55 888.

Nepamirškite atnaujinti savo telefono numerio. Tai galite padaryti prisijungę prie MOKILIZINGAS savitarnos arba susisiekę telefono numeriu +370 700 55 888.

Ką daryti, jeigu sukčiai pasinaudojo duomenimis?

Pastebėję, kad Jūsų duomenys buvo panaudoti trečiosios šalies - nedelsiant informuokite mus apie situaciją el.paštu info@mokilizingas.lt arba telefonu: +37052197400 (tik darbo dienomis nuo 8:00 iki 22:00val.). Visais atvejais, dėl Jūsų duomenų saugumo - rekomenduojame apie tai pranešti ir policijai.

Nieko nerasta

Neradote ko ieškojote?

PARAŠYK MUMS

Jūsų vardas Laukas privalomas
Jūsų pavardė Laukas privalomas
El.paštas Laukas privalomas
Tavo vardas Laukas privalomas
Žinutė Laukas privalomas

Ačiū

Jūsų pranešimas išsiųstas

Klaida

Atsiprašome, šiuo metu turime nesklandumų. Bandykite vėliau dar kartą...

ARBA SUSISIEK SU MŪSŲ SPECIALISTU TIESIOGIAI

I-V
08:00 – 19:00
Klientus biure priimam tik
su išankstine registracija
Parašykite mums